BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 61 – OCTUBRE 2022.

Ha arribat la tardor, hem gaudit de la Festa Major de Sant Miquel i comencem el mes d’octubre recuperant l’horari habitual de matí i tarda.

Estem molt contents perquè celebrarem la festa de la castanyada amb normalitat després de dos anys de pandèmia.

Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.

Durant aquest mes durem a terme les següents activitats:
    • Cicle Inicial farà la sortida de tardor a Agramunt a visitar l’Espai Guinovart i el Castell de Montsonís.
    • 1r visitarà el Museu de l’Aigua.
    • 3r rebrà la xerrada a càrrec d’Unió de Pagesos “Vida, terra i arrels” i visitarà el Caixafòrum a l’activitat “Veus i ritmes d’Àfrica”.
    • 4t visitarà el Parc de La Mitjana.
    • 5è iniciarà les primeres sessions d’educació viària amb la Guàrdia Urbana, participarà dels tallers d’Unió de Pagesos i farà la sortida als Vilars d’Arbeca i el Cogul.
    • 6è farà una sortida a Barcelona i participarà i serà enregistrat en un debat a CLAN TV sobre els drets de les dones.
De cadascuna de les activitats rebreu informació més detallada a través dels vostres tutors i tutores.
Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!