BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 53 – JUNY 2021.

Encarem la recta final d’aquest curs excepcional en la que tothom ha fet tot el que ha estat al seu abast per aconseguir que es desenvolupés en les millors condicions possibles.

Amb la calor i el bon temps arriba la jornada intensiva que serà del dia 7 al 22 de juny, darrer dia de curs.

Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.
Durant aquest mes durem a terme les següents activitats, sempre i quan la situació epidemiològica ho permeti:
  • P4 i P5 visitaran la Casa dels Gegants.
  • 1r farà una sortida de cloenda del projecte “El nostre barri: Cappont”.
  • 2n visitarà els Camps Elisis.
  • 5è visitarà el Castell de Gardeny.
  • 6è visitarà la Seu Vella.
El dia 23 de juny farem el comiat de sisè a l’Auditori sala 2 (d’acord amb les mesures restrictives que informi el PROCICAT).
De cadascuna de les activitats rebreu informació més detallada a través dels vostres tutors i tutores.

Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!