BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 52 – MAIG 2021.

Comença el mes de maig i ens quedem amb el record de totes les activitats entorn al Diada de Sant Jordi que podeu veure a la nostra web. La primavera ens convida a gaudir de l’aire lliure i estar més actius que mai. L’escola Frederic Godàs s’ha adherit al concurs  convocat des del Pla Català d’Esport a l’Escola per celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física i que aquest any porta per lema “Cada pas compta”. Podeu conèixer altres propostes a les etiquetes #gentactiva #DMAF2021 #cadapascompta a les xarxes socials i la nostra proposta a #EscolaEsportivaGodas.

Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.

Durant aquest mes també durem a terme les següents activitats, sempre i quan la situació epidemiològica ho permeti:
  • P3 C visitarà la Ludoteca de Cappont.
  • P4 i P5 visitaran la Casa dels Gegants.
  • 4t visitarà el Museu de Lleida.
  • 4t i 5è.Sortida lúdico-educativa el dia 24 de maig a Can Bajona (Solsona).
  • 5è farà una sortida per l’Horta de Lleida.
  • 6è visitarà el Castell de Gardeny i  una sortida lúdico-educativa el dia 30 de maig a Mas Portal (Àger).

De cadascuna de les activitats rebreu informació més detallada a través dels vostres tutors i tutores.

Aprofitem per recordar-vos que els dies 10 i 11 de maig són festius, d’acord al calendari escolar.

Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!