BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 50 – MARÇ 2021.

Comença el mes de març que ens portarà la primavera i les vacances de Setmana Santa del 27 de març al 5 d’abril.

A meitats d’aquest mes de març també farà un any del malaurat confinament que vam suportar amb estoïcisme i paciència, la mateixa actitud que ens cal aplicar ara juntament amb la responsabilitat de mantenir la guàrdia i fer tot el que estigui al nostre abast per prevenir els contagis.

Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.

Durant aquest mes de març durem a terme les següents activitats, sempre i quan la situació epidemiològica ho permeti:

• 4t farà la ruta de les fonts.
  • Activitats diverses per cicles entorn al 8 de març “Dia de la dona treballadora”

Recordeu que aquest més toca preinscriure als nens i nenes que aquest any han de començar P3 i que cal fer-ho telemàticament.

Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!