BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 47 – DESEMBRE 2020.

Hem acabat el mes de novembre omplint l’escola de ciència i música amb la realització de totes les activitats de la Setmana de la Ciència i els concerts de Santa Cecília, adaptant-nos a la nova realitat que implica mesures de distància, higiene, ventilació i manteniment dels grups bombolla.  Podeu consultar les activitats realitzades a la nostra pàgina web www.fredericgodas.cat.

Afrontem la recta final del trimestre amb la mateixa il·lusió que vam començar i amb les ganes de celebració nadalenques adaptades al moment que estem vivint. La continuïtat de la presencialitat a l’escola és cosa de tots i hem de continuar demanant la col·laboració de tota la comunitat educativa en l’èxit del dia a dia a l’escola.

Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs (http://www.xtec.cat/ceipfredericgodas/blocs.htm) i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.

Aprofitem per recordar-vos que el dia 7 de desembre és un dia festiu i que el dia 21 farem jornada intensiva. Les vacances de Nadal seran del 22 de desembre al 7 de gener, ambdós inclosos, tal i com podeu consultar al calendari escolar.

Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!