BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 45 – OCTUBRE 2020.

Hem superat el primer mes de la represa amb més il·lusió, compromís i energia que mai. Cal felicitar el conjunt de la comunitat educativa del Frederic Godàs per la implicació en que la tornada a l’escola hagi estat el més fàcil possible i puguem continuar amb la tasca que ens fa còmplices: l’educació dels nens i les nenes.

Reprenem l’enviament del Butlletí Electrònic de l’Escola Frederic Godàs on recollirem mensualment les activitats previstes.

Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs (http://www.xtec.cat/ceipfredericgodas/blocs.htm) i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.

Durant aquest mes de d’octubre estan previstes les següents activitats:

• L’alumnat de 1r farà una sortida als Camps Elisis i una altra al Museu de l’Aigua.
  • L’alumnat de 2n i 3r farà una sortida als Camps Elisis.
  • L’alumnat de 4t farà una sortida al Parc de La Mitjana.

De cadascuna de les activitats i sortides dels cursos afectats rebreu la informació corresponent a través dels vostres fills i filles, en el moment oportú.

Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!