BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 39 – JUNY 2019.

Arriba l’últim mes del curs i toca fer un esforç final i, al mateix temps, és un moment de comiats i celebracions. Del dia 10 al 21 de juny es farà jornada matinal.

El dia 1 es farà la cloenda de l’Escola Esportiva amb tota una jornada matinal de partits de bàsquet i altres activitats.

El dia 14 es farà la festa de final de curs de comiat de l’alumnat de 6è i el concert a l’Auditori Enric Granados. El dia següent, el dia 15 serà la Festa de l’AMPA.

Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs (http://www.xtec.cat/ceipfredericgodas/blocs.htm) i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.

Durant aquest més de juny també estan previstes les següents activitats:

• L’alumnat de 1r, 3r i 5è participarà de la mostra de Teatre Escolar al “Caixaforum” amb l’actuació de l’alumnat de l’activitat extraescolar de Teatre.
  • L’alumnat de 1r farà la cloenda dels Patis Actius d’ASPROS.
  • L’alumnat de 4t anirà de colònies a Can Bajona de Solsona.
  • L’alumnat de 5è visitarà La Paeria de Lleida.

De cadascuna de les activitats i sortides dels cursos afectats rebreu la informació corresponent a través dels vostres fills i filles, en el moment oportú.

Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!