BENVINGUTS/DES A LES JORNADES DE PORTES OBERTES 2018.

Maria José Castelló Piñol (Directora)

Actualment els pares i les mares amb nens i nenes amb edat d’escolaritzar, esteu en ple procés de visitar els centres educatius per tal d’escollir l’escola amb el Projecte Educatiu més adient per al fill/a i alhora les direccions dels centres estem molt satisfetes de poder explicar-vos i mostrar-vos tot allò que us interessa saber.

L’oferta a la ciutat de Lleida és variada i rica per donar resposta, a bastament, a totes les necessitats i demandes. La direcció de l’escola Frederic Godàs observa aquests dies de portes obertes molta il·lusió entre les famílies, sentiment molt comprensible ja que són molts anys els que haurem de compartir amb els companys /es, mestres, monitors/es… fent activitats, projectes, sortides i tot allò que ens ajudarà a créixer en tots els sentits.

Bona jornada!