ARA ÉS DEMÀ.

El proppassat dimarts dia 28 de febrer, es va reunir a la sala de mestres de l’escola la comissió DAMP formada per pares i mares representants d’aula, la presidenta de l’AMPA i membres de l’equip directiu. Al llarg d’una hora i mitja es va dur a terme la primera part del debat sobre el futur de l’educació a Catalunya “ARA ÉS DEMÀ”.

La Directora va coordinar el debat acompanyada de la cap d’estudis. Aquesta primera part del debat va girar entorn als elements que defineixen la qualitat educativa d’un centre. La segona part comptarà amb una trobada on es faran aportacions de cara a la millora d’aspectes del sistema. Finalment, totes les opinions es faran arribar al Consell Escolar de Catalunya.

Els mestres, per la seva part, van realitzar un debat paral.lel durant la tercera setmana de febrer les conclusions del qual ja van ser lliurades a araesdema@gencat.cat.