VISITES ESCOLARS: COMPARTIR EXPERIÈNCIES PER CONSTRUIR CONEIXEMENT.

Els i les  mestres no ens cansarem mai d’aprendre els uns dels altres! Ser mestre és una de les experiències més enriquidores. Podem eixamplar els nostres horitzonts de mil maneres: llegint, estudiant… però no hi ha res més gratificant que compartir el coneixement amb els altres mestres, professionals  tots que coneixem els infants i que treballem seriosament per ser millors en aquesta difícil tasca, dia rere dia.

Tot seguint aquest camí de millora constant, el Frederic Godàs, des de sempre, obre les portes als  col.legues que  ho sol.liciten i alhora nosaltres demanem poder entrar en altres realitats escolars exitoses i  alimentar així la font del coneixement que ens ajudarà a  fer replantejaments, si escau, i oferir la millor educació a l’alumnat.

El proppassat dia 18 de maig vam visitar l’escola Claver de Raimat i el seu director el Sr. Xavier Puyol ens va explicar el seu Projecte i ens va ensenyar les instal.lacions del centre. Felicitem la gran tasca que estan fent i els donem el nostre més sincer agraïment per l’atenció rebuda.

MOLTES GRÀCIES ESCOLA CLAVER!

Direcció de l’Escola Frederic Godàs