PRIMERA CAMINADA POPULAR: CAMINS ESCOLARS.

La comissió Escola – Entorn -dins del Pla Educatiu d’Entorn de Lleida- del barri de Cappont va celebrar el passat divendres dia 6 d’abril la primera caminada popular: Camins escolars.

Nens i nenes del barri acompanyats per les seves famílies van fer una caminada pel barri de Cappont des de l’escola Francesco Tonucci fins arribar a la meta que es va instal.lar a l’escola Frederic Godàs on l’organització esperava l’arribada de la mainada amb música i berenar.

Un cop arribats  els participants, la comissió va repartir fruita i beure a tots els presents gentilesa de la cooperativa d’Alcarràs i Plusfresc. El Col.lectiu Cultural del barri també va animar la festa amb els seus cap-grossos i, a més, una professora de zumba del centre l’EKKE va fer ballar als més joves alhora que un component del grup The Singles s’ocupava de la megafonia.

La pluja primaveral va posar la nota final tot respectant la celebració que va resultar molt divertida i saludable.

AMPA i Direcció Escola Frederic Godàs.