ESTUDIANTS DE LA UdL VISITEN EL GODÀS.

Aquesta setmana hem rebut a l’escola la visita de 38 alumnes de Magisteri acompanyades pel seu professor i Inspector d’ Ensenyament Sr. Josep Serentill. El grup ha estat rebut per l’equip directiu i el grup de mestres d’educació infantil.

La visita, inclosa en el pla d’estudis, tenia per objectiu fer un estudi sobre l’organització i la metodologia de les aules d’educació infantil i concretament sobre els espais d’aprenentatge i els tallers. La directora de l’escola  ha contextualitzat les pràctiques metodològiques del Godàs dins de la LEC (2009) remarcant que gràcies a aquesta llei els centres gaudeixen de l’autonomia necessària per a desenvolupar el seu PEC i orientar el funcionament de l’ organització per a  millorar  les seves pràctiques i aconseguir l’excel·lència.

Tot seguit la mestra i formadora Sra.Montse Vela ha explicat, entre d’altres, la distribució de les aules i les capacitats i els continguts que es treballen en cadascun dels espais. Les estudiants han observat  amb molta atenció i han escoltat les explicacions de les mestres amb molt d’interès sobretot quant al significat dels materials i els objectius que es volen aconseguir.

Finalment s’ha fet una posada en comú en gran grup i la cap d’estudis Irene Sales ha plasmat els moments amb imatges.

Esperem que la trobada hagi estat ben profitosa.