CONCURS D’ESPANTAOCELLS I FESTA DE SANT ANTONI.

En primer lloc us volem donar les gràcies per la participació en el Concurs familiar d’espantaocells i per l’alta qualitat dels treballs presentats. Aquests dies podreu visitar aquesta exposició magnífica que es troba al vestíbul de l’escola.

L’alumnat del centre visitarà tots els espantaocells i emetrà el seu vot a l’aula que recolliran els respectius tutors/es. Tan aviat es conegui la família guanyadora us ho comunicarem i ho posarem a la web del centre.

En segon lloc us volem informar que aquest dimecres dia 17 de gener celebrarem a l’escola la festa de Sant Antoni Abat. Com és costum, per la tarda, els nens i nenes que ho desitgin podran portar la seva mascota i es muntarà una exposició a la biblioteca que podreu visitar.

Gràcies a tots/es per col·laborar i fer una escola millor cada dia.