CASTANYADA 2021 I ERASMUS +.

Aquesta setmana és especial per molts motius doncs la natura ja va canviant d’aspecte, fa més fresqueta, hem celebrat la festa de la Castanyada i a més, aquests dies hem tingut la visita a l’escola de dues mestres de Portugal.

La Matilde i la Isabel són mestres d’una escola Portuguesa, de l’Agrupamento Escolas Miguel Torga, però aquesta setmana han estat al Frederic Godàs ja que mitjançant un programa Erasmus han vingut al nostre centre per conèixer com es treballa a les aules. Els ha agradat molt tot el que es fa a les classes d’Educació infantil (els espais, els tallers, assemblea…) i també el que es fa a la Primària (l’aula maker, els projectes interdisciplinaris, els tallers, les noves tecnologies, el treball de dues llengües estrangeres…) . Han destacat la bona organització que s’observa a la nostra escola i diuen que marxaran cap a Portugal amb la maleta plena de bones idees i experiències la qual cosa ens satisfà molt.

Nosaltres també estem contents d’haver compartit amb elles tots els  bons moments i haver donat a conèixer la nostra estimada ciutat i la nostra cultura popular d’aquesta setmana tan especial. fins aviat Matlde i Isabel!

Bona Castanyada a tothom!