BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 13 – NOVEMBRE 2016

Acabem el mes d’octubre menjant castanyes i panellets i compartint amb tota la comunitat educativa la festa de La Castanyada.

Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs (http://www.xtec.cat/ceipfredericgodas/blocs.htm) i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles. Podreu trobar-hi fotos de la celebració de La Castanyada al Bloc d’Activitats de l’Escola,  de la sortida a la Ludoteca de P5 i el nom de les classes de P3 a Educació Infantil, fotos de la sortida a l’Espluga de Francolí a Cicle Inicial, fotos de la xerrada d’Unió de Pagesos i el treball per espais del Cicle Mitjà i les activitats sobre la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura al Cicle Superior.

Durant aquest més de novenbre estan previstes les següents activitats:

• A Cicle Inicial assistiran a la representació de teatre “Safari”.
  • A 4t assistiran al Caixaforum a l’activitat “A ritme de nombres i xifres”.
  • A 6è assistiran a la representació de teatre en anglès “Sleepy Hollow”.
De cadascuna de les activitats i sortides dels cursos afectats rebreu la informació corresponent a través dels vostres fills i filles, en el moment oportú.