24a. SETMANA DE LA CIÈNCIA A L’ESCOLA.

Durant el mes de novembre se celebra a tota Catalunya la 24a. Setmana de la Ciència i la nostra escola també ha apostat per aquesta celebració. A més a més, cal dir que aquest any el tema que es treballa coincideix amb el tema del nostre projecte ERASMUS+ i això ens ha motivat més encara per participar i desenvolupar la nostra imaginació com ho va fer aquest artista del Renaixement: Leonardo da Vinci.

A totes les aules del centre s’han fet curioses activitats que podreu contemplar en l’exposició que s’ha muntat a l’entrada de l’escola. Tothom hi ha posat el seu granet de sorra, des de P3 fins a sisè, i ALERTA! que això no ho és tot ja que per a la tarda de dijous hem preparat una vistosa enlairada d’avions de paper al pati de l’escola. Esperem que faci bon temps i que pugin ben alt!