DIAGNOSI DE L’EDC.

El primer pas per poder elaborar l’estratègia digital de Centre ha estat elaborar la diagnosi. La Comissió Digital del Centre va fer-la durant el curs 2021-22 amb diferents eines diagnòstiques:

• Eina Selfie: una eina creada per la Comissió Europea per ajudar als centres educatius a fer una diagnosi del seu grau d’implementació de les tecnologies digitals. Ha donat resposta al qüestionari l’equip directiu, l’equip docent i l’alumnat.
        • Enquesta per avaluar la competència digital instrumental docent.
        • Entrevistes amb famílies representants del Consell Escolar per poder recollir la seva visió sobre la maduresa digital del centre.
        • Avaluació del Pla TAC vigent.

A partir de l’anàlisi d’aquestes eines, s’han detectat els punts forts i punts febles, que ens permetran establir els objectius de l’Estratègia Digital del Centre.

Alguns punts forts a destacar són:

• Les infraestructures i serveis disponibles.
  • L’acompanyament de les famílies a l’alumnat.
  • La competència digital docent i la formació permanent del claustre.
  • La implementació a l’aula del treball de robòtica i pensament computacional.
  • El funcionament del correu electrònic, la pàgina web i l’Entorn Virtual d’Aprenentatge.