Amb l’arribada del segon trimestre, la primera ronda dels tallers STE(A)M de la Comunitat dels Mitjans ha arribat al seu final. Al llarg d’aquestes setmanes, l’alumnat de 1r, 2n i 3r ha pogut participar en cadascun dels tallers artístics, experimentant, creant i desenvolupant les propostes plantejades.
Aquest espai de treball ha permès als nens/es explorar diferents llenguatges artístics, potenciar la creativitat, el treball cooperatiu i la capacitat d’expressió, tot connectant l’art amb cadascuna de les seves modalitats dels tallers.
Properament, l’alumnat iniciarà la segona ronda dels tallers amb propostes artístiques renovades, nous reptes i moltes ganes de continuar aprenent a través dels grups heterogenis i vivint-ho des de l’experimentació i la creació.
A continuació, compartim amb vosaltres un recull del que ha estat aquesta primera ronda dels tallers artístics.
Esperem que us agradi!


