Job Shadowing a Toulouse (França)

Benvolgudes famílies,

Aquesta setmana hem iniciat el darrer viatge del projecte Erasmus + #SnoezelenCloret, finançat per fons europeus de la Unió Europea i gestionats pel Sepie del Ministerio de Educación.

En aquesta ocasió ens hem desplaçat a la ciutat de Toulouse per realitzar un Job Shadowing (Intercanvi d’experiències) amb l’École Maternelle Jean Chaubet, un centre d’educació infantil que depèn de l’Ajuntament de Toulouse. La seva directora Marie France, ens ha acompanyat per tot el centre i hem pogut compartir cadascun de nosaltres les nostres experiències amb el treball multisensorial i el mètode Snoezelen. Hem visitat totes les instal·lacions, aules i hem conegut a l’equip docent i auxiliars. Com s’organitzen i com aprofiten el teixit cultural de la seva comunitat educativa.

Demà seguirem amb una altra visita a un centre d’educació infantil. Moltes gràcies Marie France i tot el personal de l’École Jean Chaubet per la vostra acollida!