Un passeig per Flix

Des de l’escola hem pensat que una bona manera de donar la BENVINGUDA a nous COMPANYS I COMPANYES que venen a viure al poble i que comencen a la nostra escola podria ser fent-los un passeig pel nostre poble!

A banda de fer-ho en directe també podem recórrer al passeig virtual que ara us presentem després d’haver fet un recull de fotos pel nostre municipi, unes sessions d’expressió escrita i en última instància un vídeo on agermanar totes dues activitats treballades en un format Km 0 pels nostres alumnes de 5è: sortint al carrer i enriquint-nos del nostre entorn en què vivim en clau @educacio360!

Esperem que us agradi!

Júlia Muñoz i Raquel Sánchez