Jornada Compartim: Mòbils.edu

Benvolgudes famílies!

Aquest dilluns 30 de novembre hem participat a la Jornada Compartim del programa d’innovació educativa Mòbils.edu.

Hem tingut la sort de poder compartir la nostra experiència de centre: Periodistes Digitals. Aquest projecte dinamitzat per la comunitat dels grans es realitza dins les activitats de l’ambient Carles Capdevila on a partir de la competència digital es desenvolupen les altres competències a treballar a l’aula. Podeu comprovar el resultat d’aquest treball amb l’alumnat al nostre canal de Youtube de l’escola. També es realitzen els programes de ràdio que s’emeten per Ràdio Flix, així com les notícies a la revista L’agulla que es realitza trimestralment a partir d’ara en format digital.

Podeu visualitzar la sessió Compartim en aquest vídeo: Clica aquí