Dos enllaços nous al nostre web

Aquests darrers dies hem creat dos enllaços nous al notres web que creem poden ser del vostre interès.

botCloreDiariA la barra lateral de la pàgina de 2CS torbareu el CloretDiari, un mostra força acurada d’activitats desenvolupades a 2CS al llarg del curs.

botPestDigitalTambé a la banda lateral, però, aquest cop de tots els cursos, cap baix al final, podeu trobar La Prestatgeria Digital, una mostra de textos escrits pel nostre alumnat, principalment amb motiu dels diferents Sant Jordis, tot i que, també hi podeu trobar contes escrits durant les vacances d’estiu i, molt recomanat, els relats elaborats aquest curs pels iaios i iaies de la Residència de la Gent Gran “Les Escoles” dins el projecte comú anomenat M’expliques?

Temps d’estiu, temps de lectura, aprofiteu aquest espais i gaudiu-los amb família.