Aquest matí hem rebut una visita molt especial a 4T: l’avi de la Lia ha vingut a explicar-nos moltes coses sobre el patrimoni del nostre poble. Actualment és el president de la Cana, l’associació cultural del poble, i ens ha compartit quina és la seva tasca i tota la feina que fan per conservar i donar a conèixer la nostra història i cultura.
Durant la visita hem après moltes curiositats sobre diferents espais patrimonials del poble i hem pogut descobrir la importància de cuidar i valorar tot allò que forma part del nostre entorn i de la nostra identitat.
A més, ens ha fet un regal molt especial: uns llibres que segur que ens ajudaran a continuar aprenent i investigant sobre el nostre poble. Moltes gràcies!
Per acabar la trobada, nosaltres també li hem volgut fer entrega d’una carta per informar-lo que la setmana vinent ens convertirem en guies i explicarem alguns espais del poble a l’alumnat de la Torre de l’Espanyol.
Ha estat una experiència molt enriquidora i interessant. Gràcies per compartir aquest matí amb nosaltres!






