El passat dimarts 18 de juny es va celebrar l’entrega del Premi Ensenyament 2024 organitzat pel Cercle d’Economia a la seu de la mateixa Fundació a Barcelona.
L’acte presidit per la Consellera d’Educació de la Generalitat de Catalunya Anna Simó s’inicià amb la benvinguda del president de la Fundació del Cercle d’Economia Pedro Fontana i sota la presentació a càrrec del membre del jurat Coral Regí, es van realitzar els elogis a les quatre candidatures finalistes en la modalitat d’educació infantil, primària, ESO i Batxillerat.
El director de la nostra escola Josep Manel Albiac va rebre el diploma de reconeixement de la mà del conseller delegat d’Agbar Felipe Campos, el president de la Fundació Cercle d’Economia Pedro Fontana, la Consellera d’Educació Anna Simó i la membre del jurat Coral Regí.
Enhorabona a l’Escola Edumar de Castelldefels pel merescut premi i també enhorabona als altres centres finalistes: Escola Els Llorers de Barcelona i l’Institut Escola Mediterrani de Campclar.
A continuació es feu entrega del Premi en la categoria de centres de Formació Professional, on l’Institut Tecnològic de Barcelona fou el centre guanyador i l’Institut Mare de Déu de la Mercè de Barcelona fou el finalista.
L’acte va cloure amb els parlaments de les diferents autoritats amb propostes per millorar el sistema educatiu seguint la tasca dels centres com el nostre, present amb més de 190 candidatures en aquesta edició del Premi Ensenyament que valora la qualitat i l’excel·lència de projectes innovadors, rigorosos i basats en les evidències científiques i el nou currículum.
Un goig rebre aquest reconeixement envoltat de referents del món de l’educació que ens continua situant dins dels centres referents en transformació i qualitat educativa.
Enhorabona a l’equip docent que fa possible aquest nivell d’excel·lència i a la comunitat educativa pel vostre suport!
Us deixem amb un recull de fotos i l’enllaç al vídeo de l’acte.

















Enhorabona!!!