Al mes d’octubre, l’alumnat de 6è va ser seleccionat per a participar al projecte RetoTech, promogut per la Fundació Endesa. Aquest projecte d’innovació educativa té com a objectiu impulsar l’emprenedoria tecnològica i les vocacions STEAM entre els i les més joves.
A partir d’uns kits de programació, han estat treballant des de llavors en diferents projectes que pretenien solucionar una problemàtica del seu entorn.
Avui, ens hem desplaçat fins a INEFC Barcelona per assistir al Festival Final del RetoTech amb un grup de 6 alumnes representants de l’escola. El seus dos prototips conformen el projecte “Millorem la zona de l’hort de la nostra escola” i van ser els escollits en una “fira” que vam realitzar a nivell d’escola per a escollir els projectes que participarien en aquest Festival Final.
Ha estat un dia molt enriquidor en el qual, a banda de defensar el seu projecte, hem pogut observar les idees d’altres escoles. Molt contentes amb els aprenentatges i la feina realitzada!





