Educació física a primària (de 1r a 6è)

A partir de la setmana vinent iniciem les classes d’educació física amb tota normalitat i amb l’equipació correcta.

L’alumnat ha de venir de casa amb:

• Calçat  esportiu
  • Mitjons de cotó
  • Pantalons curts d’esport o malles.
  • Samarreta de cotó
  • Xandall (en els mesos de fred)
  • El cabell recollit

Material necessari per a la higiene

L’alumnat  ha de portar una tovallola petita dins d’una bossa de roba per rentar-se la cara i  les mans després de realitzar les sessions. També han de dur una samarreta per mudar-se.

Us recordem que el nen i nena que no dugui la roba i la bossa amb el recanvi no podrà fer les activitats proposades i sereu informats mitjançant una nota a l’agenda.

Exempció d’Educació Física

Dia puntual: Si per qualsevol causa justificada un dia un alumne no pot fer la sessió d’Educació Física, ha de portar una nota a l’agenda signada per la família.

Temporada: Si per motius de salut, durant un temps, no es pot fer Educació Física o no es poden pot fer alguna part de la sessió (exercicis aeròbics, higiene…) de manera continuada, cal presentar un informe del metge i parlar amb el mestre d’Educació Física

Horaris

Curs Mestre Dia