Ambient de tecnologia i vida quotidiana- L’electricitat.

Aquest trimestre, l’ambient de tecnologia i vida quotidiana de cicle mitjà tracta sobre l’electricitat. Aquest tema és molt interessant per l’alumnat i els permet: aprendre com funciona l’energia elèctrica, investigar el corrent elèctric dels circuits simples, explorar en grup materials conductor i aïllants, així com ser conscient dels perills de l’electricitat.

En una primera activitat els alumnes construeixen un circuit senzill en grup i en la segona part de l’ambient apliquen el circuit simple en la construcció d’una joguina. Quan aconsegueixen muntar adequadament la joguina, aquesta es converteix en un petit robot que pinta amb uns retoladors que té a les potes.

Aquest ambient es planteja com un taller dinàmic i que afavoreix el treball en equip i el pensament creatiu i tecnològic. Esperem que tot l’alumnat gaudeixi molt d’aquest ambient!!