Sortides pedagògiques i activitats especials a l’escola

Cicle inicial (1r i 2n): el dimecres, 18 de gener (2n) i el dijous 19 de gener (1r) anirem amb metro per tant, ús obligatori de mascareta al recinte modernista de Sant Pau (https://goo.gl/maps/NTwQJH213bvdsJVA7) on farem una visita dinamitzada amb maleta didàctica anomenada “Llum, colors i natura”. En aquesta visita, l’alumnat podrà conèixer l’antiga seu de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau dissenyada per Lluis Domènech i Montaner, posant especial èmfasi en el descobriment i identificació de les principals característiques de l’estil modernista que s’observen en l’arquitectura i en la decoració d’aquest antic complex hospitalari.

Mitjançant diverses dinàmiques visuals i experimentals, i amb el suport d’una maleta didàctica plena de materials i objectes, els nens i les nenes podran gaudir d’una visita diferent que requerirà la seva participació activa i tenir els ulls ben oberts per no perdre’s ni un sol detall de la llum, dels colors i de la natura d’aquesta obra tan singular!

Totes dues sortides són en horari matinal.

2n: el dilluns, 23 de gener (data actualitzada el dia 15 de gener per raons externes a l’escola), farem un taller sobre la campanya de recollida d’aliments que organitzarà al febrer amb l’entitat Prohabitatge.

3r: el dimecres, 18 de gener, rebrem un taller sobre coeducació a les nostres aules.

5è B: durant el matí del dimecres 18 de gener, rebrem un taller sobre coeducació.

5è B: el dimecres 18 de gener, a la tarda, visitarem la Biblioteca Xavier Benguerel (https://goo.gl/maps/SkPf9cs61wSqxxZp9) per fer l’activitat “Més enllà del Diari d’en Greg”. La sortida, a peu, des de l’escola serà a les 14:40 h i la tornada prevista és a les 16:30 tot i que es podria endarrerir.