Sortides pedagògiques i activitats especials a l’escola

P5: el 25 de gener, al matí, caminarem fins a L’Auditori per gaudir d’un espectacle musical sobre Picasso. La tornada a l’escola està prevista sobre les 13:00 o 13:15 h. L’ús de la mascareta és obligatori a l’interior de L’Auditori. (https://goo.gl/maps/qZZBaHM7jiK7bpaz9)

4t: el proper divendres, 28 de gener, al matí, sortirem pel barri a fer la tradicional penjada de cartells per fer difusió de la 2a jornada de donació de sang.

6è: aquest proper dijous, 27 de gener, l’alumnat de 6è escoltarà les explicacions i els consells sobre Internet, identitat digital i civisme que un pare de l’escola els oferirà. Una activitat imprescindible en el desenvolupament de la competència digital de l’alumnat. Gràcies Pau!