Reunió del Consell Escolar

Dimecres passat, el dia 16 de novembre, es va celebrar la primera reunió del consell escolar del curs 2016-2017.

Els punts més destacats de la trobada van ser l’aprovació de la Memòria del curs passat i del Pla General Anual de Centre d’aquest curs.

També es va informar de l’estat del Projecte Escola Nova 21 del què formem part des del mes de setembre i que pretén actualitzar les metodologies i implementar un canvi profund en les escoles i instituts de Catalunya.

D’altra banda, es va donar informació sobre el concurs de licitació del menjador escolar que hem portat a terme durant l’estiu passat.

Des de la secretaria del centre, es van oferir dades del procés de preinscripció i matrícula d’aquest curs i dels ajuts de menjador, tant de les sol·licituds presentades com el detall de les adjudicades i denegades per part del Consorci d’Educació de Barcelona.

Un punt important va ser l’aprovació de la proposta de l’AMPA de l’import de quota escolar per al curs 2016-2017 que ha quedat fixat en 174 € per nen/a excepte l’alumnat de 1r i 2n que hauran de pagar 234€ a causa de l’activitat de piscina que es fa en horari lectiu. Es recorda que fa molts anys que la quota escolar no varia malgrat que els preus dels productes i serveis s’han encarit molt en aquests 10 anys. És per això que, davant la situació, l’any que ve s’hauran d’actualitzar aquests imports.

Finalment, la directora va agrair la dedicació de les persones que deixen el seu càrrec en el consell escolar i anima a tothom a fer difusió de la importància i de la necessitat de tenir un consell escolar bens constituït i que ha de sorgir de les eleccions del proper dia 29 de novembre.