Renovació del consell escolar

Dilluns passat, la directora del centre va fer el tret de sortida al procés de renovació del consell escolar.

Coincidint amb l’anunci d’eleccions, vam publicar al suro de l’interior de l’escola, el cens electoral amb els noms i cognoms de tots els pares, mares i representants legals amb dret a vot.

Us convidem a entrar i mirar les llistes per comprovar que tot és correcte.

Si trobeu alguna incorrecció, us agrairem que feu un escrit adreçat a la direcció del centre per tal que s’esmenin les possible errades.

El termini per fer reclamacions a la llista del cens electoral finalitza el dia 14 de novembre.

info202-consell-escolar

Si voleu presentar la vostra candidatura, podeu fer-ho fins al 22 de novembre i caldrà fer servir els impresos que us facilitarem a l’escola.

Us adjuntem una informació molt aclaridora que est¡à disponible al portal Família i Escola

Informació a les famílies: eleccions al consell escolar