Primària: on puc comprar un ukelele per al meu fill o filla?

Com ja sabeu, a l’escola des de fa un parell d’anys, hem iniciat a classe de música algunes sessions amb l’ukelele, sobre tot a partir de cicle superior.

Com moltes famílies estan demanant referències de cara a comprar aquest instrument per als seus fills o filles (alguns alumnes ho demanen a casa), us deixem la referència d’aquesta web online, que és molt seriosa i a més ara ofereixen un codi de descompte com a escola.

Heu d’entrar a la web https://kundebrand.com/

Es recomana el model PLUTO que és el millor per a nens que s’inicien. Mida sempre de 21″ polzades. El Mercury també és un bon model, però una mica més car.

A més ara podeu personalitzar l’ukelele amb el nom del nen o nena de manera gratuïta. També es recomanable fer-se amb un afinador.

L’escola disposa d’un codi de descompte que podeu aprofitar, si hi teniu interès podeu escriure a isabel.puig@lafarigola.cat