Primària (només de 2n a 6è)

Avui hem repartit a tot l’alumnat des de 2n fins a 6è els informes d’avaluació finals del curs passat.

Les famílies ja disposeu d’aquest informe perquè les tutores o tutors dels vostres fills o filles us el van fer arribar al mes de juny per correu electrònic a causa de l’aturada de la presència a les escoles.

Ara hem volgut que tingueu la còpia en paper, amb el segell de l’escola i la signatura.

Recordeu que l’informe final del curs és la documentació oficial que acredita el grau de consecució del desenvolupament de les competències dels vostres fills i filles.

L’alumnat que ara fa 1r no té aquest informe ja que al mes de juny estava fent educació infantil i per tant no tenen aquests documents d’avaluació.