P5: sortida a L’Auditori

Com ja sabreu, el proper dimarts 25, els vostres fills i filles aniran a peu a l’Auditori per escoltar un concert que explicarà, a través de la música, diferents influències de la vida del genial pintor Picasso.

Sortirem de l’escola a les 11:00. El concert comença a les 11:45 i dura aproximadament 1 hora.

És per això que us avisem que els nens i nenes que van a dinar a casa, arribaran a l’escola entre les 13:00 i 13:15.

Com en qualsevol espectacle en recinte tancat, és obligatori portar la mascareta posada en tot moment.