P4 i P5: reunió de colònies

Us convoquem a una reunió informativa al menjador de l’escola, el dia 9 de novembre a les 16.45h.Per parlar sobre les colònies que es faran a Can Ribas del 23 al 25 de Maig de 2022.

Us explicarem tot el que cal saber sobre aquesta activitat: els seus beneficis per als infants, les dates, el lloc, què hi farem i, per descomptat, respondrem totes les preguntes que tingueu sobre el tema.

Hi haurà servei d’acolliment gratuït, gestionat per l’AFA de l’escola, per els infants que ho necessitin.

Tot i que preferim la vostra presència a l’escola, més endavant un farem arribar un enllaç per seguir la reunió via Meet.

Us hi esperem!

Equip de mestres de P4 i P5