Jornades de portes obertes.

Us esperem a les jornades de portes obertes de la nostra escola!

• divendres, 10 de març, a les 17 h (durada aproximada: 1.5 h). Aquesta sessió va adreçada només als pares i mares, sense que vinguin els infants.
  • dimarts, 14 de març, a les 10 h (durada aproximada: 1h). Sessió oberta a tothom: podeu venir amb o sense infants.

No cal fer cap mena d’inscripció prèvia. Tothom és benvingut!

Totes dues sessions són complementàries, per tant, en la mesura del possible, seria bo que es pogués assistir a ambdues cites.

En la primera, farem una explicació de la nostra manera de treballar i dels nostres projectes, entre moltes altres coses. També farem un passeig per l’escola.

En la segona veurem l’escola en funcionament, entrarem en diferents aules durant la sessió de classe i ens podrem “impregnar” del que fem un dia qualsevol a l’escola.