I5: sortida a la clariana de glòries

Durant les pròximes dues setmanes, els infants d’I5 faran dues sortides a la Clariana de Glòries, un espai ampli i natural on podran gaudir de l’entorn a l’aire lliure.

Aquestes sortides ens oferiran l’oportunitat d’observar i descobrir la natura de manera directa. També iniciarem un petit treball d’investigació sobre algunes plantes, fomentant la curiositat, el respecte pel medi ambient i l’aprenentatge a partir de l’experiència.

A les aules hem plantat llavors de gira-sol i, durant aquests dies, anirem observant la seva evolució i creixement. A més, aprofitarem aquest entorn per realitzar activitats en grup que ajudaran els infants a treballar en equip, escoltar-se i compartir idees i descobertes.

Tenim la seguretat que seran unes jornades molt especials, plenes de convivència, aprenentatges i moments enriquidors.

Tutores d’I5

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Ves al contingut