Escola: visita des d’Hamburg (Alemanya)

Aquestes últimes setmanes hem rebut la visita de la Lena i la Luca, que ens han vingut a visitar des d’Hamburg, com a part del projecte d’aprenentatge que tenim amb el seu institut. Han estat amb nosaltres durant una setmana compartint estones de joc i de treball per acompanyar totes les propostes que duem a terme a l’escola en llengua anglesa. Estem molt contents d’haver pogut gaudir de la seva visita, ja que a més de donar l’oportunitat a l’alumnat de relacionar-se amb adolescents de parla anglesa, també hem pogut aprendre i conèixer una mica més Hamburg, la cultura alemanya i sobretot les seves tradicions i costums.

During the last couple of weeks we have had a couple of visitors from Hamburg, Lena and Luca, come to our classes as part of the ongoing project between our school and their college. They have met all the students and taken part in various activities in their English sessions. We are very grateful to them for their visit, not only as an opportunity for our pupils to interact with English-speaking teenagers, but we have also been able to find out about Hamburg, German culture and it’s customs and traditions.