Escola: sortim a Els Matins de TV3

Ahir dijous, al matí, la directora del centre i la presidenta de l’AFA van participar en el programa Els Matins de TV3 en una connexió en directe des de l’escola per parlar de la preocupació que hi ha per la temporada de calor a les aules i les dificultats de trobar mesures que garanteixin el confort tèrmic dels infants.

Recordem que les indicacions de riscos laborals limiten el treball sedentari, i per tant el treball a l’aula, a 27º C. Sabem que superarem aquest llindar de manera habitual des d’ara fins a finals del mes d’octubre, probablement.

La nostra escola, a més a més, té el problema afegit d’estar orientada, majoritàriament cap a sud de manera que el sol hi afecta de ple a les aules durant les hores de més intensitat que és a partir de migdia.

Com us vam informar recentment, ja hem rebut una dotació de ventiladors per intentar disminuir la sensació de calor a les aules però, amb tot, no és una mesura suficient de manera que ja ens hem posat a treballar en un Pla d’Organització de Centre per Altes Temperatures (POCAT) que ens permeti fer front a la calor que infants i adults haurem de patir.

Us enllacem el vídeo de la connexió en directe del programa Els Matins de TV3 del dijous, 4 de maig.

Els matins – Problema de calor a les aules