Projecte de pati: sortim a El Periódico

Moltes famílies ja ho sabeu, però ens agrada fer-ne difusió perquè tota la comunitat educativa ho pugui llegir.

Ens fa molta il·lusió dir-vos que el passat dia 5 de febrer, El Periódico de Catalunya va publicar un article dedicat a la renovació de l’educació i més concretament al nou plantejament que s’està fent dels patis escolars.

A la nostra escola gaudim d’un pati excel·lent, amb una pineda que és l’enveja de molts altres espais de lleure i amb instal·lacions idònies per a la pràctica de l’esport.

Però sense un plantejament seriós del temps d’esbarjo, el pati podria acabar sent “una selva”.

La Farigola, immersa en el camí d’esdevenir una escola innovadora en la seva globalitat, ja hem fet el pas d’entendre l’espai del pati com un entorn més d’aprenentatge.

Us animem a llegir l’article d’El Periódico!