Escola: sortim a Betevé

La setmana passada, un equip dels informatius de Betevé es va apropar a la nostra escola per fer un reportatge sobre el nou pati fruit de l’èxit en la convocatòria dels pressupostos participatius de la ciutat de Barcelona.

Tal com diu la notícia, gaudim d’un pati únic a la ciutat de Barcelona, un luxe de 3.000 m2 que no només té una utilitat d’esbarjo sinó que s’aprofiten per crear nous escenaris d’aprenentatge.

Us fem arribar l’enllaç de la publicació que tenen al seu web perquè segur que us farà il·lusió veure el petit reportatge.

Així és el nou pati de l’Escola la Farigola del Clot (beteve.cat)