Escola: recordatori de les condicions per assistir a l’escola

Ara que hem arribat a la meitat del curs amb unes excel·lents dades pel que fa a control de la pandèmia a nivell de la nostra escola, considerem adequat fer un recordatori sobre les condicions necessàries per poder assistir a l’escola.

Pel bé de tothom i per continuar amb la bona línia que hem seguit des de l’inici de curs us recordem que per venir a l’escola hem de complir amb aquests requisits:

Que no presenta cap simptomatologia compatible amb la COVID-19:

• febre,
  • tos,
  • dificultat respiratòria,
  • malestar,
  • diarrea…

o amb qualsevol altre quadre infecciós i en cas afirmatiu no portar-lo a l’escola per evitar el contagi a la resta de nens/es i docents del grup bombolla.

Que no ha estat positiu de COVID-19 ni ha conviscut ni ha estat en contacte estret amb cap persona que hagi donat positiu de COVID-19 ni que hagi tingut simptomatologia compatible amb aquesta malaltia. En cas afirmatiu caldrà avisar a l’escola i fer confinament preventiu mentre s’espera el resultat de la prova PCR.

Que el fill/a acudirà al centre amb mascareta obligatòria a partir de 1r de primària i voluntària a educació infantil.

Que prendran la temperatura al seu fill/a abans de sortir de casa per anar al centre educatiu i que, en el cas que tingui febre o presenti algun dels símptomes compatibles amb la COVID-19, no assistirà al centre i es posaran en contacte amb el servis mèdics del CAP o trucaran el 061.

No assistiran al centre l’alumnat, docents i altres professionals que tinguin símptomes compatibles amb la COVID-19, així com aquelles persones que es troben en aïllament per diagnòstic de COVID-19 o en període de quarantena domiciliària per haver tingut contacte estret amb alguna persona amb símptomes o diagnosticada de COVID- 19.

Gràcies per la vostra imprescindible col·laboració.