Escola: recapte d’aliments

Durant la setmana passada, l’alumnat de 2n va dur a terme, dintre del programa d’aprenentatge i servei, una campanya de recollida d’aliments en favor de ProHabitatge, entitat col·laboradora del Banc dels Aliments.

El resultat va ser tot un èxit, tant per la implicació de l’alumnat com per l’excel·lent resposta de les famílies a la que ja ens teniu acostumats.

Però més enllà d’aquesta valoració interna, us volem fer arribar la carta d’agraïment que hem rebut de ProHabitatge, indicador evident del bon resultat de la campanya més enllà de la satisfacció que hem sentit des de l’escola.

Bon dia!

T’escric per agrair-vos la feina feta a vosaltres, als i les alumnes de segon i a totes aquelles famílies que han pogut aportar el seu granet de sorra a aquesta recollida. La veritat és que no ens esperàvem aquest volum de menjar! A més a més, tot i que nosaltres rebem menjar un cop al mes del Banc dels Aliments, valorem molt positivament la diversitat de menjar que ens heu fet arribar, des de galetes, melmelades, brous, fins a productes com ara el cous-cous que és d’alta demanda per les famílies, però nosaltres mai en tenim.

Des de ProHabitatge creiem que teixir aliances entre diferents agents del barri és súper profitós i estem molt contentes que hàgiu comptat amb nosaltres per fer la donació.

Per part nostra estem obertes a qualsevol altra col·laboració que puguem participar.

Moltes gràcies i fins aviat!!

El que diem… molt d’orgull per aquesta comunitat educativa que tenim!

Gràcies famílies!