Escola: preinscripció per al curs 2022-2023

Durant aquest segon trimestre s’iniciarà el procés de preinscripció i matrícula per al proper curs.

Aquest tràmit només afecta a les famílies de 6è i a aquelles famílies que tinguin un infant que hagi nascut durant l’any 2019, és a dir els nens i nenes que fan els 3 anys durant el 2022.

En aquests moments estem a l’espera de la publicació de la normativa que ha de regular tot el procés però ja se sap que la presentació de les sol·licituds serà en aquestes dates:

• P3: del 7 al 21 de març
  • ESO: del 9 al 21 de març

A l’escola ja ens estem preparant per oferir una bona informació a les famílies que hi puguin estar interessades i una dada que sempre és important conèixer és la quantitat de germans que es matricularan al mateix centre.

Per tant, si tens un fill o filla nascut al 2019, germà d’un/a alumne/a actual i el vols matricular a La Farigola, et demanem que omplis aquest formulari.