Escola: preinscripció per al curs 2022-2023

Aquest proper dilluns s’inicia el procés de preinscripció per al curs vinent als cursos d’infantil i de primària.

Recordem a les famílies que tenen fills o filles de l’any 2019, que han de fer la sol·licitud per Internet, des de l’adreça que el Departament d’Educació ha habilitat amb aquest propòsit. Cal saber que la presentació de la sol·licitud és necessària tot i que ja hi hagi un germà o germana a l’escola.

Aquest procés només afecta als infants que comencen P3 o bé que vulguin canviar de centre per al proper curs. No afecta a l’alumnat que continua al mateix centre.

En el cas de l’alumnat de 6è, s’haurà de fer la preinscripció per a l’institut a partir del dia 9 de març.

Com sempre us diem, és millor no deixar-ho per a l’últim dia en previsió de possibles incidents que hi puguin haver. Si necessiteu un cop de mà, poseu-vos en contacte amb nosaltres i, com sempre us farem un cop de mà.