Escola: preinscripció a P3 per als germans o germanes

Es recorda a les famílies que tinguin filles o fills petits per entrar a P3 (nascuts al 2018) que han de presentar de forma telemàtica la sol·licitud igual que les noves famílies ja que tenir altres fills o filles ja matriculats a l’escola, per si sol, no es suficient per obtenir la plaça sense fer aquest tràmit.

Per últim, recordar-vos que cal indicar, a l’última pantalla (on es marca el tipus de domicili) que tenen un germà o germana en el centre i indicar el nom del germà/germana (en cas de més d’un fill, amb un ja n’hi ha prou).