Escola: participem a l’acte de cloenda de la formació GEP

Aquesta setmana, el grup impulsor del projecte plurilingüe de l’escola ha assistit al tancament del segon curs de formació del programa “Generació Plurilíngüe” (GEP).

Aquest esdeveniment s’ha portat a terme a l’Escola Oficial de Lleida amb la coordinadora de llengües estrangeres, les formadores i els equips impulsors de les escoles participants.

Aquí hem pogut presentar el projecte “Why do we need to use sunscreen?” (“Per què necessitem utilitzar crema solar?”) que han realitzat els nostres grups de 6è. També hem pogut descobrir els projectes dels grups impulsors d’altres escoles i compartir idees i reflexions sobre l’Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) i l’Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres (AICLE). A més, hem mostrat els videos amb moments d’interacció entre l’alumnat i entre l’alumnat i el docent per donar-nos retroacció i seguir millorant per al curs vinent.