Escola: organització de l’últim dia del trimestre

Us recordem que el proper dimecres, 21 de desembre, finalitza el primer període del curs i marxarem de vacances.

L’horari de classe és de 9 del matí fins a les 12:30. L’alumnat que no dina a l’escola, marxarà per la porta del carrer d’Hernán Cortés, com cada migdia, però ja no tornarà a la tarda. Pel que fa a l’alumnat que sí fa ús del menjador escolar, la sortida serà a les 15:00 h per la porta habitual de les tardes.

Normalment, el trimestre acabava el dia 22 de desembre, però, enguany, a causa de l’avançament de l’inici del curs al 5 de setembre s’han allargat les vacances de Nadal per apropar-se al que indica la LEC sobre els dies lectius de cada curs escolar.