Escola: novetats per al mes de gener

El segon període del curs s’iniciarà amb una novetat pel que fa a la dotació de personal docent a l’escola.

Us informem que, per normativa, a partir del 8 de gener tot el professorat del centre passarà a tenir una hora més de treball personal sense alumnat. Per a cobrir aquestes hem rebut una ampliació de personal i s’han generat alguns canvis i ajustos en els horaris. Si l’horari del vostre fill o filla té modificacions importants rebreu un correu electrònic informant d’aquestes.

Aquesta mesura recupera la situació del professorat que ja existia abans de les retallades. Era una reivindicació del professorat des de feia molt de temps a la qual el Departament d’Educació va accedir per sorpresa i així va evitar la vaga convocada per al passat mes de setembre.