Escola: “Menjadors més sans i sostenibles” als mitjans de comunicació

Dimarts passat, representants de l’Ajuntament de Barcelona van venir a la nostra escola per fer la presentació a la premsa del programa “Menjadors més sans i sostenibles”.

Per a la nostra escola va ser tot un orgull ser els protagonistes d’aquesta presentació gràcies a la implementació del programa durant el curs passat en benefici de la salut dels vostres fills i filles, així com del planeta en general i de la seva sostenibilitat.

Al nostre web anem incorporant els enllaços dels articles periodístics que s’han anat publicant i en els propers dies encara actualitzarem la informació amb les noves publicacions que encara hi ha pendents.

Tenir un menjador escolar que vetlla per la salut dels nens i nenes i que treballa en uns hàbits alimentaris allunyats d’aquells productes que provoquen malalties de tot tipus i obesitat infantil hauria de ser una prioritat per a totes les escoles i, per extensió, a totes les llars.

Si voleu veure, sentir i llegir el recull de premsa, només cal que seguiu aquest enllaç: www.lafarigola.cat